Vše o nákupu

 1. Způsob doručení zboží

Kurýrní službou 

Doručení kurýrem je nejrychlejší a nejpohodlnější způsob dodání zboží přímo k Vám. Cena dopravy je vždy odvislá od celkové hmotnosti a rozměrů produktů. Pokud bychom museli cenu za dopravné navýšit, budeme Vás telefonicky nebo mailem kontaktovat pro dodatečnou úpravu objednávky. 

V současnosti odesíláme zásilky prostřednictvím těchto služeb, které se Vám v objednávce zobrazí podle velikosti či hmotnosti objednaného zboží:

  • PPL
  • DPD
  • Zásilkovna

Osobním odběrem v Ostravě

Své objednávky si můžete vyzvednout v naší prodejně na adrese Pražákova 245/8, Ostrava - Mariánské Hory, 709 00

Odběr je možný během otevírací doby v pracovní dny od 7:30 do 16:00 hodin.

  • Zboží objednané na našem e-shopu rezervujeme pro osobní odběr po dobu 7 dnů. V případě, že chcete rezervaci prodloužit, kontaktujte nás na obchod@melon.cz nebo na tel. 739 016 128
  • Vaši objednávku si můžete vyzvednout až po obdržení avíza prostřednictvím emailu. V opačném případě pro vás objednávka ještě nemusí být připravena.

V naší prodejně je možné si zboží skladem prohlédnout osobně, náš personál Vám ho rád předvede a vše vysvětlí.

2. Způsob platby

Platba v hotovosti

  • Za zboží můžete zaplatit hotově při převzetí v naší prodejně

Dobírkou

  • Pokud jste při objednávce zvolili platbu na dobírku, bude od Vás
    přepravce (PPL, DPD, Zásilkovna) pře vydáním zásilky vyžadovat
    hotovost nebo platbu kartou ve výši dobírkové částky, která je uvedena na zásilce.

Platba kartou

  • Objednávku můžete uhradit on-line kartou
  • Kartou můžete platit rovněž při převzetí v naší prodejně

Předem na účet 

  • Při způsobu platby převodem na náš účet Vám po objednávce zašleme zálohovou fakturu
  • Expedice balíku může byt ovlivněna termínem uhrazení platby - zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet.

Převodem na účet 

  • Platba bezhotovostním bankovním převodem je určena pro smluvní obchodní partnery.
3. Změny

Změna způsobu úhrady za objednávku

V případě, že objednávka ještě není expedovaná, je možné provést změnu způsobu platby

Změna objednávky

Přejete-li si přidat do objednávky další produkt nebo zboží, abyste nemuseli platit za dopravu vícekrát, je to samozřejmě možné za předpokladu, že jsme Vaši objednávku ještě nevyexpedovali.

Jakékoli změny nám hlaste na obchod@melon.cz nebo na tel. 739 016 128

Změna dostupnosti

Zboží označené "Skladem u dodavatele" jsme standardně schopni expedovat do dvou pracovních dnů. Výjimečně se ale může stát, že náš dodavatel vyprodá poslední kus v momentu vaší objednávky. V tomto případě je možné, že dodavatel naskladní zboží za jeden nebo až 3 týdny. Tyto skutečnosti nejsme bohužel schopni ovlivnit.  

4. Vrácení zboží a reklamace

Odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě
  • Zboží, které u nás zakoupíte, můžete bez udání důvodu vrátit během 14 denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.
  • Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
  • Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
  • K vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.

Poškozené zboží / zásilka

  • Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
  • Zásilku, která jeví jakékoliv známky poškození, nepřebírejte.
  • Je-li zboží uvnitř poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
  • Pokud reklamaci provádíte osobně, na některém z našich výdejních míst, obsluha Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.
  • Při přebrání zboží je zákazník povinen zkontrolovat stav balení. V případě poškození má zákazník právo odmítnout zásilku převzít. Pokud je produkt poškozený aniž by byla viditelně poškozena zásilka (krabice či jiný obalový materiál) má zákazník právo nahlásit reklamaci na obchod@melon.cz 
  • Spolu s nahlášením reklamace je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti se zákazníkovou adresou, který je umístěn na zásilce. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být ze strany přepravní společnosti uznána jako oprávněná.
  • Zjistíte-li jakýkoliv problém týkající se přímo zboží (nekompletní objednávka či jiné zboží), neprodleně nás kontaktujte přes e-mail obchod@melon.cz nebo na telefonním čísle 739 016 128, kde s vámi situaci vyřešíme.

Lhůta pro vyřízení reklamace

  • V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě do 30 dnů.
  • V případě, že nejste spotřebitel (máte IČ), se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
  • Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme přímo na naší prodejně, a to nejpozději do 30 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.
  • Náklady spojené s dopravou v rámci oprávněné reklamace zboží proplácíme v případě, že se jedná o objednávku odesílanou přepravní službou (kurýrem).